• Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Projektchef Stig Langsager, Odense Kommune, er manden med styr på detaljerne i byggeriet. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Projektchef Stig Langsager, Odense Kommune, er manden med styr på detaljerne i byggeriet. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro bliver et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro bliver et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

  • Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs.

  • Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs.

  • Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs.

  • Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

  • Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs.

  • Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs.

  • Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

  • Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs.

  • Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro sejles ind i Odense Havn og vendes inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro sejles ind i Odense Havn og vendes inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres til lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro sejles ind i Odense Havn og vendes inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro sejles ind i Odense Havn og vendes inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres til lancering. Odense Havns administrationbygning i baggrunden. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lanceringen. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lanceringen. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

  • Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

  • Det østlige brofag til Odins Bro klargøres til lancering. Odense Havns administrationbygning i baggrunden. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Det østlige brofag til Odins Bro klargøres til lancering. Odense Havns administrationbygning i baggrunden. © Foto: Kennett krebs.

  • Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs.

  • Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs.

  • Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs.

  • Et kig ind i brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

    Et kig ind i brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs.

  • Hydrauliske systemer i brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Hydrauliske systemer i brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett Krebs.

  • Pause på Odins Bro Projektet. © Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Pause på Odins Bro Projektet. © Kennett Krebs.

  • Vejning og stabilisering på Odins Bro. © Kennett Krebs. T: 2342 1565.

    Vejning og stabilisering på Odins Bro. © Kennett Krebs.

  • I året 2015 stod kanalforbindelsen i Odense færdig og den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni. © Kennett Krebs

    Odin Bros 2.500 tons tunge brofag fastspændes med specialværktøj. © Foto: Kennett Krebs.

  • MT Højgaard anvender stålplader for at fordele vægten korrekt i brofaget på Odins Bro. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    MT Højgaard anvender stålplader for at fordele vægten korrekt i brofaget på Odins Bro. © Foto: Kennett Krebs.

  • Odin Bros 2.500 tons tunge brofag fastspændes med specialværktøj. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Odin Bros 2.500 tons tunge brofag fastspændes med specialværktøj. © Foto: Kennett Krebs.

  • Havnehuset og Odins Bro i Odense er et markant vartegn. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Havnehuset og Odins Bro i Odense er et markant vartegn. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Havnehuset og Odins Bro i Odense er et markant vartegn. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Havnehuset og Odins Bro i Odense er et markant vartegn. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

  • Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

    Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.