Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Projektchef Stig Langsager, Odense Kommune, er manden med styr på detaljerne i byggeriet. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Projektchef Stig Langsager, Odense Kommune, er manden med styr på detaljerne i byggeriet. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro bliver et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro bliver et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs.

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Etableringen af kanalforbindelsen og Odins Bro er et markant vartegn for byen. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. Aarsleff står for bygning af to engbroer. MT Højgaard bygger drejebroen over Odense Kanal. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs.

Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs.

Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs.

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Stålet til de to hovedfag til Odins Bro blev blev produceret i Kina, hvorfra de er blevet sejlet til Lindø Terminalen. Blue Water Shipping står for transporten fra Lindø Terminalen til Odense, hvor MT Højgaard skal fuldende det store projekt. © Foto: Kennett Krebs.

Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs.

Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Flydekranen Samson transporterer og monterer ringbjælker og landfæster til Odins Bro i Odense. © Foto: Kennett Krebs.

Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs.

Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Ringbjælke klargøres til montering under Odins Broens østlige brofag. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro sejles ind i Odense Havn og vendes inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro sejles ind i Odense Havn og vendes inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres til lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro sejles ind i Odense Havn og vendes inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro sejles ind i Odense Havn og vendes inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres til lancering. Odense Havns administrationbygning i baggrunden. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lanceringen. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lanceringen. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det vestlige brofag til Odins Bro klargøres inden lancering. © Foto: Kennett krebs.

Det østlige brofag til Odins Bro klargøres til lancering. Odense Havns administrationbygning i baggrunden. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Det østlige brofag til Odins Bro klargøres til lancering. Odense Havns administrationbygning i baggrunden. © Foto: Kennett krebs.

Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs.

Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs.

Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Montage af hydrauliske systemer der aktiverer brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs.

Et kig ind i brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs. T: 2342 1565

Et kig ind i brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett krebs.

Hydrauliske systemer i brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Hydrauliske systemer i brofagene på Odins Bro. © Foto: Kennett Krebs.

Pause på Odins Bro Projektet. © Kennett Krebs. T: 2342 1565

Pause på Odins Bro Projektet. © Kennett Krebs.

Vejning og stabilisering på Odins Bro. © Kennett Krebs. T: 2342 1565.

Vejning og stabilisering på Odins Bro. © Kennett Krebs.

I året 2015 stod kanalforbindelsen i Odense færdig og den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni. © Kennett Krebs

Odin Bros 2.500 tons tunge brofag fastspændes med specialværktøj. © Foto: Kennett Krebs.

MT Højgaard anvender stålplader for at fordele vægten korrekt i brofaget på Odins Bro. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

MT Højgaard anvender stålplader for at fordele vægten korrekt i brofaget på Odins Bro. © Foto: Kennett Krebs.

Odin Bros 2.500 tons tunge brofag fastspændes med specialværktøj. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Odin Bros 2.500 tons tunge brofag fastspændes med specialværktøj. © Foto: Kennett Krebs.

Havnehuset og Odins Bro i Odense er et markant vartegn. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Havnehuset og Odins Bro i Odense er et markant vartegn. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Havnehuset og Odins Bro i Odense er et markant vartegn. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Havnehuset og Odins Bro i Odense er et markant vartegn. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs. T: 2342 1565

Den smukke Odins Bro kunne indvies den 15. juni 2014. Arkitekter: Bystrup og Charlotte Folke. © Foto: Kennett Krebs.